اقتدار همراه با مهربانی از اوصاف خوب پلیس است

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: اقتدار همراه با مهربانی از اوصاف خوب پلیس است.

به گزارش میراث‌آریا، روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه "سیدمحمد رستگاری" در دیدار با سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک پیشاپیش هفته انتظامی خاطرنشان کرد: از زحمات فرمانده و کارکنان پلیس استان یزد به خاطر برقراری امنیت مطلوب در محلات یزد قدردانی می‌کنم.
مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تصریح کرد: از نزدیک شاهد همراهی و حضور به موقع پلیس در ماموریت ها و پشتیبانی از مجموعه میراث‌فرهنگی هستیم.
رستگاری گفت: اقتدار همراه با مهربانی از اوصاف خوب پلیس است، چراکه ماموران پلیس در تمامی رده‌ها به خوبی ماموریت خود را انجام می‌دهند.
او در پایان افزود: پلیس با کمترین امکانات، حداکثر سختی‌ها را در کار خود دارد و امنیت مراسم‌های مختلف در طول سال را به خوبی برقرار می‌کند.
همچنین در این دیدار سردار بهدانی فرد ضمن تشکر از حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در ستاد انتظامی استان، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی علاوه بر ماموریت های اصلی خود در تمامی مناسبت‌ها نیز حضور دارند و امنیت شهروندان را برقرار می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: پلیس دوست دارد تا گردشگران با خاطره خوب استان یزد را ترک کنند که به همین منظور برای برقراری امنیت در بافت تاریخی تلاش می‌کنند.

اقتدار همراه با مهربانی از اوصاف خوب پلیس است

اقتدار همراه با مهربانی از اوصاف خوب پلیس است

اقتدار همراه با مهربانی از اوصاف خوب پلیس است

انتهای پیام/

کد خبر 1403071300975
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha